Velkomeziříčsko podražilo, podle vlastní tiskové zprávy zlevnilo

Server Občasník.eu si dovoluje upozornit zastupitele a občany Velkého Meziříčí na rozpor mezi skutečností a tiskovým prohlášením vydavatele městského zpravodaje Velkomeziříčsko.

V zápise z letního jednání redakční rady Velkomeziříčska se doslova píše:

V tiskové zprávě Jupiter clubu se píše:

Dvojnásobný počet stran Velkomeziříčska sebou pro Jupiter club nenese žádné náklady navíc, naopak, jednatel Jupiter clubu tímto krokem uspořil přes 80 tisíc korun ročně. „Letos končily smlouvy s dodavateli tisku a distribuce a poptávková řízení na nové dodavatele byla jednou z cest, jak v tomto případě ušetřit,“ uvedl Milan Dufek a dodal: „Druhým finančním přínosem pak bylo další poptávkové řízení na agenturní prodej inzerce. I v tomto případě jsme uzavřeli smlouvu, která do našeho rozpočtu přinese peníze navíc.“

O porušení usnesení dozorčí rady čtěte přímo zde.

Stanovisko zastupitelů města Velké Meziříčí zjišťujeme.

Odpovědět

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Grafickou podobu zajistil WebRex s.r.o.
 
Plastová okna